måndag 26 december 2011

Uppdatering

Kära bloggläsare...
Mycket har hänt sedan det senaste inlägget här. Bland annat har jag förflyttat mig ca 600 mil norr ut. Det känns...kallt. Från Etiopien till Sverige är som att åka från en planet till en annan. Jag förstår serriöst inte hur två så olika länder kan existera på samma jordklot!

Jag har fått mycket lättare att tro på att Himlen kan finnas efter att ha gjort den där resan. För om det faktiskt kan finnas ett land som är så extremt olikt Sverige där så gott som ALLT är annorlunda, så borde det inte vara några problem för något som besrkivs så annorlunda som Himlen att också existera. Bara för att någonting verkar otroligt betyder det inte att det inte kan vara sant! Hade någon berättat för mig tidigare om hur det är i Etiopien så hade jag knappt kunna tro det, men tydligen så kan ställen och platser existera även fast det låter otroligt.

1 kommentar: