tisdag 3 januari 2012

Nyårsläger...check!

Nyårsläger i Halmstad: check!
Det blev så mycket bättre än jag planerat och tänkt.
Lite som det är med Gud; Han är alltid mycket mer än vad jag från början räknar med och tänker. Det är skönt att Han är större än min egna tankar och föreställningar om honom. Det är skönt att det är Han som håller fast i mig först och främst och inte jag i honom. Det är skönt att han lovat att vara med varje dag, alltid och jämt. Och jag är så tacksam för att Han har så himla mycket makt även om både jag och andra verkar ha svårt för att förstå och inse det. Mest av allt är jag glad och lycklig över att Han älskar mig så djupt och innerligt, för den jag är, och för att Han vill fylla mig ännu mer med kärlek så att det för förändra och förvandla mitt eget liv och så att jag kan få vara med om att låta den kärleken få flöda över till andra.
Gud alltså, jag tänker inte släppa taget om Dig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar