lördag 17 september 2011

Ju mer desto battre!

En av de basta sakerna som hander har varje dag ar att jag och mina svenska vanner bestamt att vi har aftonbon varje kvall. Det ar sa sjukt vart och hur nice som helst! Jag menar det! Vi turas om att lasa ett Bibelstycke och har sen en ratt rejal stunds bon dar vi lamnar lika mycket tid at Gud att tala till oss som vi talar med honom.
Det ar markligt vilken tydlig skillnad det gor med ens Gudsrelation! Pa bara nagra fa veckor tycker jag att Gud ar mycket narmre och att jag liksom ser och forstar vem han ar mycket tydligare. Man lar verkligen kanna Gud genom bonen och ju mer desto battre!! Ju mer jag ser och forstar av vem Gud ar desto mer langtar jag efter att fa upptacka och se och hora annu mer!
Sa sjuuukt vart att va kristen, jag sager da det!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar